Întrebări puse frecvent
Aveți un magazin fizic, unde pot vedea țesăturile înainte?
Suntem un magazin online fără magazin fizic - prin urmare, nu este posibil să veniți să vedeți produsele înainte, sau să le cumpărați personal. Dacă ați dori să vedeți mai întâi țesăturile, vă putem oferi mostre, pe care vi le putem trimite contra cost.
Cum pot comanda mostre?
Puteți comanda o mostră de țesătură folosind butonul pentru a adăuga o mostră în coș, buton pe care îl veți găsi sub fiecare produs. Dacă este necesar, puteți urmări și tutorialul video: Cum să achiziționați mostre separat din fiecare țesătură.
Prețul unei mostre începe de la 3 leu + transport.
Nu am primit un email de confirmare după ce mi-am creat comanda. De unde pot știi, dacă este totul în regulă cu comanda mea?
Dacă nu ați primit un email de confirmare a comenzii și nu l-ați găsit nici în spam, contactați-ne telefonic la nr. 0758 305 080 sau prin email la info@takoy.ro. Vom rezolva problema împreună.
Ce se întâmplă dacă materialul de care am nevoie, nu este momentan în stoc?
La fiecare dintre produsele noastre, aveți posibilitatea să setați funcția ANUNȚĂ-MĂ, prin introducerea adresei dvs., de email. După aducerea în stoc a materialului, vi se va trimite automat un email despre stocul de material.
Care este cantitatea minimă a materialelor pe care o pot comanda?
Cantitatea minimă este de 0,2 m. Pentru produsele oferite la bucăți, cantitatea este de 1 bucată.
Cantitatea dorită puteți scrie în căsuța cu metraj (în loc de virgulă este necesar să folosiți punctul, de exemplu, 1.5) sau faceți clic pe +/-.
Cum pot afla unde se află comanda mea în prezent?
După trimiterea comenzii dvs., din depozitul nostru, veți primi un email cu informații și în același timp un număr de urmărire colet al transportatorului dat, cu ajutorul căruia veți putea afla unde mai exact se află comanda dvs.
Unde pot găsi factura pentru produsele comandate?
În mod implicit, trimitem facturile automat prin email după trimiterea comenzii. În cazul în care nu ați primit factura și nu ați găsit-o nici în emailul nesolicitat sau în spam, scrieți-ne un email la info@takoy.ro și vă vom retrimite din nou factura.
Ce se întâmplă dacă nu sunt sigur de nuanța țesăturii?
Fiecare culoare și nuanță a țesăturii poate fi afișată diferit, pe diferite monitoare și ecrane, în funcție de calibrarea monitorului.
Prin urmare, dacă doriți să vedeți înainte nuanța reală a țesăturii, comandați o mostră de material, cu o notificare la comandă sau prin email.
Trebuie să mă înregistrez înainte de a plasa comanda?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a plasa o comandă. Cu toate acestea, în calitate de client înregistrat, vă puteți finaliza comanda cu 70% mai repede, deoarece nu trebuie să introduceți de fiecare dată adresa sau informațiile de contact. De asemenea, în contul dvs., puteți verifica starea comenzii și puteți vedea istoricul comenzilor.
Care este valoarea minimă a comenzii?
Valoarea minimă a comenzii este 25 lei(fără taxe de transport).
Minimálna hodnota objednávky neplatí v prípade, ak sa jedná o spojenie objednávky, alebo v prípade zakúpenia samostatných vzoriek.
Care este procedura de reclamație a produselor?
În cazul rar al unei reclamații, completați formularul pentru reclamația materialului ( Formular aici ) și atașați fotografii care surprind defectul materialului.
Ulterior, vă vom contacta cu soluția propusă.
Materialul reclamat trebuie să fie netăiat, nedeteriorat mecanic și nespălat.
Care este procedura de returnare a produselor?
Bunurile achiziționate de pe Takoy.ro pot fi returnate fără a se indica un motiv, în termen de 14 zile de la primire colet (în cazul persoanelor fizice).
Completați formularul de retur a materialului ( Formular aici ) și apoi
împachetați materialul pe care doriți să îl returnați și trimiteți la adresa KNH Slovakia -Gotana sro, Str. Soseaua Borsului Nr: 53/B, Oradea , 410605, Detalii: incinta Comau, tel: 003630646923.
Putem accepta materialul numai într-o stare nedeteriorată, neutilizat, nespălat și netăiat.
La primire, colet vă vom contacta cu o procedură de returnare a banilor.
Ce diferență este între țesătura OSKAR și Milano?
Țesăturile din colecția OSKAR sunt mai ferme și par mai groase, deci au o formă mai bună. Prin urmare, sunt potrivite, pentru rochii de trening cu mâneci bufante.
Dacă dorești să găsești o culoare de manșetă/patent potrivită pentru french terry din colecția OSKAR, verifică întotdeauna dacă patentul se află în colecția OSKAR și continuă să căuți după numărul de culoare. Astfel vei nimerii mereu aceeași nuanță.
Principale caracteristici ale colecției OSKAR:
- French terry OSKAR: 170 cm lățime, compoziție 95% bumbac și 5% elastan.
- Jerse OSKAR: 165 cm lățime, compoziție 93% bumbac și 7% elastan.
Colecția Milano, pe de altă parte, este mai moale și mai elastică. Vei aprecia finețea acesteia atunci când vei coase lenjeria intimă sau tricouri.
Dacă dorești să combini culoarea diferitelor materiale din colecția Milano, urmărește numele culorii - atunci cu siguranță vei nimerii nuanța potrivită. Cu toate acestea, țesăturile trebuie să fie din colecția Milano.
Spre deosebire de colecția OSKAR, în această colecție aici vei găsi și țesături de design.
Principale caracteristici ale colecției Milano:
- French terry Milano: 150 cm lățime , 95% bumbac și 5% elastan.
- Jerse Milano: 150 cm lățime, compoziție 95% bumbac și 5% elastan.
Ce înseamnă marcarea № la țesăturile din colecția Oskar?
Simbolul № reprezintă denumirea internațională a unui număr, astfel încât acest simbol este folosit în loc de „număr”.
Datorită acestui simbol de număr, veți putea găsi nuanța exactă de culoare, dintre diferite materiale din colecția Oskar. Când veți urmării acest număr, puteți fi siguri că țesăturile cu aceeași număr vor veni la dvs., în aceeași nuanță de culoare.