Termeni și condiții

Magazinul online www.takoy.ro este un depozit fără magazin fizic - nu este posibilă venirea cu scopul de a fi văzută marfa dinainte sau achiziționarea fizică.

 

 

Definiții

Acești termeni și condiții generale reglementează drepturile și obligațiile societății: Gotana s.r.l., 95843 Nedanovce 301, Republica Slovacă, CUI: 46279491, înregistrată în Registrul Comerțului al Judecătoriei Trenčín, fișă nr.: 24846/R, capital social: 5000 €, capital social plătit: 5000€ (în continuare doar "vânzător") și ale cumpărătorului (în continuare doar "cumpărător") la cumpărarea mărfii prin intermediul magazinului online www.takoy.ro și sunt parte integrantă a contractului de achiziție încheiat între cumpărător și vânzător (în continuare doar "contract de achiziție").

Prin "cumpărător" se înțelege persoana care își comandă marfă prin intermediul magazinului online www.takoy.ro.

Prin "comandă" se înțelege completarea formularului electronic, care conține datele cumpărătorului, lista bunurilor comandate, modalitatea de livrare și plată și suma totală, pe care cumpărătorul o va plăti.

Prin "bunuri" se înțelege fiecare produs vizualizat pe pagina web www.takoy.ro

 

 

Comanda și încheierea contractului

Toate comenzile realizate prin intermediul magazinului online www.takoy.ro sunt obligatorii pentru ambele părți. Prin plasarea comenzii, cumpărătorul confirmă faptul că a luat la cunoștință de aceste condiții de cumpărare și reclamație.

Condiția validității comenzii electronice presupune completarea cu date reale a tuturor informațiilor și a cerințelor cerute de sistem în momentul înregistrării sau în timpul plasării comenzii.

Contractul de cumpărare între vânzător și cumpărător apare prin plasarea comenzii de către client și acceptarea acesteia de către vânzător.

 

 

Condiții de livrare

Vânzătorul se obligă

- să livreze cumpărătorului bunurile ambalate corespunzător pentru a preveni deteriorarea în timpul transportului

- să livreze cumpărătorului tipul și cantitatea bunurilor comandate la prețul de achiziție și în condițiile de plată care se aplica în ziua trimiterii comenzii

 

 

Vânzătorul nu răspunde de:

- livrarea întârziată a bunurilor cauzată de compania de transport;

- livrarea întârziată a bunurilor cauzată de adresa destinatarului introdusă incorect;

- pentru deteriorarea comenzii cauzată de compania de transport;

- orice nelivrare de bunuri cauzată de producător (furnizor) din cauza oricăror restricții sau de anulare a drepturilor de distribuție sau a altor obstacole neprevăzute.

 

 

Cumpărătorul se obligă

- să preia bunurile comandate, să verifice integritatea ambalajului;

- să plătească prețul integral al bunurilor în condițiile de plată aflate în vigoare în ziua expedierii comenzii, fie prin transfer în avans, fie în ziua livrării, la primirea comenzii, în numerar.

În cazul în care cumpărătorul nu preia bunurile (pe baza comenzii), vânzătorul își rezervă dreptul de a-și revendica cererea de despăgubire. În cazul în care clientul nu preia bunurile în momentul primei livrări și solicită livrarea bunurilor încă odată, acesta este obligat să plătească atât costul primei livrări, cât și celei de-a doua.

În funcție de caracterul magazinului (cantitatea, prețul, costurile de transport, distanța, etc.), vânzătorul are dreptul să solicite cupărătorului autorizarea comenzii într-un mod credibil, de exemplu telefonic sau în scris. În cazul respingerii autorizării cumpărătorului, operatorul consideră comanda ca fiind nevalidă.

 

 

Timpul de livrare

Livrările de bunuri comandate se efectuează în cel mai scurt timp posibil, în funcție de disponibilitatea produselor și de posibilitățile operaționale ale vânzătorului.

Comenzile le procesăm imediat; curierul vă va livra transportul în termen de cel mult 2 sau 3 zile lucrătoare din momentul expedierii de la noi. În cazul în care este specificat un alt timp de livrare pentru un anumit produs, vă vom informa despre expedierea acestuia. La plătirea cu cardul, comanda va fi acceptată doar după primirea plății în cont.

 

 

Prețul mărfii

Toate prețurile afișate pe site sunt finale. Prețul bunurilor nu include taxele postale, și nu percepem taxă pentru ambalare.

Dovada vânzării este factura care este trimisă pe adresa de e-mail și servește inclusiv ca scrisoare de livrare și garanție.

Plăți pentru mărfuri și transport

- prin ramburs, clientul achită întreaga suma pentru marfa la primirea expedierii de la firma de curierat. Este contactat telefonic înainte de livrare. Taxa de transport este de 15 lei + 4 lei taxa ramburs

- cu cardul online clientul plătește marfa imediat după plasarea comenzii. Comanda va fi acceptată doar dupa primirea plății în cont iar marfa va fi livrata în 2-3 zile de la primirea plății. Taxa postala în acest caz este de 15 lei.

- prin coletărie, suma va fi plătită la ridicarea comenzii. În acest caz taxa de transport este de 15 lei.

 

 

Anularea comenzii

Cumpărătorul are dreptul să anuleze comanda - fără precizarea vreunui motiv - în termen de două ore de la expediere. (După două ore, operatorul începe să proceseze comanda). Anulați comanda la adresa de e-mail info@takoy.ro și vă vom trimite imediat o confirmare de anulare a comenzii.

 

 

Soluționarea alternativă a litigiilor

1. Cumpărătorul - consumatorul - are dreptul să contacteze vânzătorul pentru remediere (prin email la info@takoy.ro) dacă nu este mulțumit de modul în care acesta i-a rezolvat reclamaţia sau în cazul în care consideră că vânzătorul i-a încălcat drepturile. În cazul în care vânzătorul răspunde acestei solicitări prin refuz sau nu răspunde la aceasta în termen de 30 de zile de la expedierea ei, consumatorul are dreptul de a iniția o soluționare alternativă a litigiilor din cadrul entității SAL (denumită în continuare SAL) în temeiul Legii 391/2015 Coll. Entitățile SAL sunt autoritățile și persoanele juridice autorizate în temeiul secțiunii 3 din Legea 391/2015 Coll. Propunerea poate fi depusă de consumator în modul specificat în secțiunea 12 din Legea nr. 391/2015 Coll.

2. De asemenea, consumatorul poate depune plângere pe platforma de soluționare alternativă a litigiilor SAL, disponibilă online, la adresa https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.

3. Soluționarea alternativă a litigiilor poate fi utilizată numai de către consumator - o persoană fizică, care, la încheierea și executarea unui contract de consum, nu acționează în cadrul activității sale, al ocupării forței de muncă sau al profesiei sale. Soluționarea alternativă a litigiilor se referă doar la un litigiu dintre un consumator și un vânzător care rezultă dintr-un contract de consum sau legat de un contract de consum. Căile alternative de soluționare a litigiilor se aplică numai contractelor la distanță. Soluționarea alternativă a litigiilor nu se referă la litigii unde valoarea acestuia nu depășește 100 lei. Entitatea SAL poate solicita consumatorului să plătească o taxă pentru inițierea unei soluționări alternative a litigiilor de până la 25 Lei cu TVA.

 

 

Returnarea mărfii – retragerea din contract

În conformitate cu secţiunea 7 alin. 1 din Legea nr. 102/2014 Coll. consumatorul are dreptul, fără precizarea vreunui motiv, să se retragă din contract în termen de 14 zile de la data primirii mărfii sau de la încheierea unui contract de servicii. Țesăturile spălate, tăiate sau prelucrate în alt mod nu pot fi returnate în termen de 14 zile fără a indica un motiv.

Bunurile trebuie returnate la sediul social al companiei (KNH Slovakia - Gotana sro - Cargus, Strada Anghel I. Saligny 40, Oradea, 417498, jud. Bihor Romania) complete, nefolosite și nedeteriorate.

Consumatorul nu se poate retrage din contractul al cărui obiect sunt bunurile enumerate la pct. 6 alin. Secţiunea 7 din Legea 102/2014 Coll. despre protecția consumatorilor ...

Costurile de transport pentru returnarea bunurilor sunt suportate de client. Nu acceptăm bunuri returnate în numerar la livrare. Prețul bunurilor, inclusiv prețul celor mai mici costuri de expediere listate pe pagină (acest lucru nu se aplică în cazul în care clientul are o taxă gratuită de expediere), va fi returnat clientului imediat după verificarea mărfii returnate în cont în cel mult 14 zile.

Posibilitatea de returnare a mărfii se aplică numai consumatorilor, adică persoanelor fizice care nu utilizează bunurile ca parte a activității lor.

 

 

Procedura de reclamație

Vă recomandăm ca înainte de a prelua și de a plăti transportul la curierat să verificaţi coletul în momentul primirii acestuia, în vederea deteriorării ambalajului. În caz de deteriorare extensivă (împachetare ruptă, deformare și alte deteriorări extinse) este necesar să se scrie un raport de daune în prezența curierului sau nu va fi preluat transportul.

În cazul reclamaţiei, cumpărătorul va trimite bunurile revendicate la sediul social al companiei. Coletul trebuie să fie ambalat corespunzător și să conțină: produsele reclamate, inclusiv accesoriile, o copie a facturii, o descriere a defecțiunii și datele de contact ale cumpărătorului - adresa de retur, numărul de telefon, adresa de email. Trimiteți bunurile fie ca pachet, fie ca o scrisoare. În cazul în care bunurile sunt trimise cu numerar la livrare, expedierea nu va fi acceptată. Bunurile reclamate trebuie să fie livrate curate și nedeteriorate mecanic.

 

 

Garanția nu se aplică la daunele provocate de:

- uzură mecanică naturală sau excesivă;

- neîntreținerea mărfurilor sau a părților acestora;

- utilizarea bunurilor în condiții care nu corespund temperaturii lor, prafului, umidității, efectelor chimice și mecanice ale mediului în care bunurile sunt utilizate în mod normal;

- influențe externe, de ex. efectele meteorologice;

- prin intervenția în bunuri de către persoane neautorizate (reparații sau ajustări neprofesionale);

- deteriorarea mecanică – bunuri rupte, tăiate, bunuri deteriorate de căldură, bunurile deteriorate de manevrarea fizică neglijentă, zgârierea deliberată a straturilor de bunuri și altele asemenea;

- Garanția nu se aplică de asemenea daunelor rezultate din dezastre naturale, pagube violente, condiții meteorologice sau prin operarea în condiții extreme și neobișnuite.

În cazul unei reclamații nejustificate, mărfurile vor fi returnate cumpărătorului cu avizul corespunzător.

Vânzătorul va soluționa reclamația fără întârzieri nejustificate, dar nu mai târziu de 30 de zile de la data cererii cumpărătorului. Prin rezolvarea unei pretenții legitime, perioada de garanție se prelungește cu durata cererii. În cazul în care cererea în termenul de garanție legală a fost rezolvată prin înlocuirea bunului cu unul nou, atunci perioada de garanție începe să se aplice din nou de la data soluționării cererii.

Vânzătorul îl informează pe cumpărător despre rezolvarea reclamației fie prin telefon, SMS sau email și retrimite bunurile la adresa cumpărătorului pe propria cheltuială.

 

 

Protecția datelor cu caracter personal

Conform Legii nr. 122/2013 Coll. privind protecția datelor cu caracter personal,operatorul internetului www.takoy.ro se angajează ca datele personale furnizate de cumpărător prin formularul de comandă să nu fie furnizate sub nicio formă unei terțe părți fără consimțământul proprietarului datelor și nu va folosi datele personale încredințate pentru o ofertă comercială care nu are legătură cu promovarea acestui magazin online. În același timp, se angajează să șteargă datele sale personale din baza de date în orice moment, la cererea clientului.

Dispozițiile de protecție a clienților se aplică doar pentru persoane fizice. particulare.

 

 

E-mail marketing

Prelucrăm datele dvs., cu caracter personal în scopul trimiterii de notificări de afaceri (marketing prin e-mail) cu acordul dvs. Dacă nu ne dați consimțământul și sunteți clientul nostru, vă putem trimite notificări de afaceri fără consimțământul dvs. În orice caz, puteți oprii pur și simplu o astfel de comunicare de marketing confirmând dezabonarea la sfârșitul notificării de afaceri (pe e-mail).

Respectăm legea conform § 62 alin. 3 din legea privind comunicațiile electronice: „Consimțământul prealabil al destinatarului de poștă electronică în temeiul paragrafului 2 nu este necesar în cazul comercializării directe a bunurilor și serviciilor similare proprii unei persoane ale căror informații de contact pentru livrarea de poștă electronică au fost obținute de aceeași persoană în legătură cu vânzarea de bunuri sau servicii și în conformitate cu prezenta lege sau cu o reglementare specială.”