Termeni și condiții

 

Magazinul online www.takoy.ro este un magazin cu amănuntul - nu este posibil să veniți să vedeți marfa înainte sau să o cumpărați personal.

Definiții

Acești termeni și condiții generale reglementează drepturile și obligațiile societății: Gotana s.r.l., 95843 Nedanovce 301, Republica Slovacă, CUI: 46279491, înscrisă în Registrul Comerțului al Judecătoriei Trenčín, fișă nr.: 24846/R, capital social: 5000 €, capital social plătit: 5000€ (în continuare doar "vânzător") și cumpărătorului (în continuare doar "cumpărător") la cumpărarea mărfii prin intermediul magazinului online www.takoy.ro și sunt parte integrantă a contractului de achiziție încheiat între cumpărător și vânzător (în continuare doar "contract de achiziție").

Prin "cumpărător" se înțelege persoana, care își comandă marfă prin intermediul magazinului online www.takoy.ro.

Prin "comandă" se înțelege completarea formularului electronic, care conține datele cumpărătorului, lista bunurilor comandate, modalitatea de livrare și plată și suma totală, pe care cumpărătorul o va plăti.

Prin "bunuri" se înțelege toate produsele vizualizate pe pagina web www.takoy.ro

Comanda și încheierea contractului

Toate comenzile realizate prin intermediul magazinului online www.takoy.ro sunt obligatorii pentru ambele părți. Prin plasarea comenzii, cumpărătorul confirmă faptul că a luat la cunoștință aceste condiții de cumpărare și reclamație.

Condiția validității comenzii electronice este completarea cu date reale a tuturor datelor și a cerințelor cerute de sistem în momentul înregistrării sau în timpul plasării comenzii.

Contractul de cumpărare între vânzător și cumpărător apare prin plasarea comenzii de către client și acceptarea acesteia de către vânzător.

 

Condiții de livrare

Vânzătorul se obligă

- să livreze cumpărătorului bunurile ambalate corespunzător pentru a preveni deteriorarea în timpul transportului

Vânzătorul nu răspunde de

- livrarea întârziată a bunurilor cauzată de compania de transport.

- livrarea întârziată a bunurilor cauzată de adresa introdusă incorect a destinatarului

- pentru deteriorarea comenzii cauzată de compania de transport

- orice nelivrare de bunuri cauzată de producător (furnizor) din cauza oricăror restricții sau anulare a drepturilor de distribuție sau a altor obstacole neprevăzute

 

Cumpărătorul se obligă

- să preia bunurile comandate, să verifice integritatea ambalajului

- să plătească prețul integral al bunurilor în condițiile de plată aflate în vigoare în ziua expedierii comenzii, fie prin transfer în avans, fie în ziua livrării la primirea comenzii, în numerar.

În cazul în care cumpărătorul nu preia bunurile (pe baza comenzii), vânzătorul își rezervă dreptul de a-și revendica cererea de despăgubire. În cazul în care clientul nu preia bunurile în momentul primei livrări și solicită livrarea bunurilor încă odată, acesta este obligat să plătească atât costul primei livrări, cât și celei de a doua.

Vânzătorul are dreptul, în funcție de caracterul magazinului (cantitatea, prețul, costurile de transport, distanța, etc.) să solicite cupărătorului să autorizeze comanda într-un mod credibil, de exemplu telefonic sau în scris. În cazul respingerii autorizației cumpărătorului, operatorul consideră că, comanda este nevalidă.

 

Timpul de livrare

Livrările de bunuri comandate se efectuează în cel mai scurt timp posibil, în funcție de disponibilitatea produselor și de posibilitățile operaționale ale vânzătorului.

Comenzile le procesăm imediat, curierul vă va livra transportul în termen de cel mult 2 zile lucrătoare de la expedierea de la noi. În cazul în care este specificat un alt timp de livrare pentru un anumit produs, vă vom informa despre expedierea acestuia. La plătirea cu cardul, comanda va fi acceptată doar după primirea plății în cont.

 

Prețul mărfii

În prețul mărfii nu este inclusă taxa poștală, nu percepem taxă pentru ambalare.

Dovada vânzării este o factură care este atașată la fiecare transport și care servește și ca scrisoare de livrare și garanție.

 

Anularea comenzii

Cumpărătorul are dreptul să anuleze comanda fără a da nici un motiv în termen de 2 ore de la expediere. (După 2 ore, operatorul începe să proceseze comanda). Anulați comanda la adresa de e-mail info@takoy.ro , vă vom trimite imediat o confirmare a anulării comenzii.

Soluționarea alternativă a litigiilor

Cumpărătorul - consumatorul - are dreptul să contacteze vânzătorul pentru remediere (prin email la info@takoy.ro ) dacă nu este mulțumit de modul în care vânzătorul a rezolvat reclamaţia lui sau în cazul în care consideră că vânzătorul a încălcat drepturile sale. În cazul în care vânzătorul răspunde acestei solicitări prin refuz sau nu răspunde la aceasta în termen de 30 de zile de la expedierea ei, consumatorul are dreptul de a iniția o soluționare alternativă a litigiilor din cadrul entității SAL (denumită în continuare SAL) în temeiul Legii 391/2015 Coll. Entitățile SAL sunt autoritățile și persoanele juridice autorizate în temeiul secțiunii 3 din Legea 391/2015 Coll. Propunerea poate fi depusă de consumator în modul specificat în secțiunea 12 din Legea nr. 391/2015 Coll.

 De asemenea, consumatorul poate depune plângere pe platforma de soluționare alternativă a litigiilor SAL, disponibilă online, la adresa http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm .

Soluționarea alternativă a litigiilor poate fi utilizată numai de către consumator - o persoană fizică care, la încheierea și executarea unui contract de consum, nu acționează în cadrul activității sale, al ocupării forței de muncă sau al profesiei sale. Soluționarea alternativă a litigiilor se referă doar la un litigiu dintre un consumator și un vânzător care rezultă dintr-un contract de consum sau legat de un contract de consum. Căile alternative de soluționare a litigiilor se aplică numai contractelor la distanță. Soluționarea alternativă a litigiilor nu se referă la litigii în care valoarea litigiului nu depășește 20 EUR. Entitatea SAL poate solicita consumatorului să plătească o taxă pentru inițierea unei soluționări alternative a litigiilor de până la 25 Lei cu TVA.

Returnarea mărfii – retragerea din contract

În conformitate cu secţiunea 7 alin. 1 din Legea nr. 102/2014 Coll. consumatorul are dreptul, fără a da nici un motiv, să se retragă din contract în termen de 14 zile de la data primirii mărfii sau de la încheierea unui contract de servicii.

 Bunurile trebuie returnate la sediul social al companiei (www.takoy.ro, GOTANA, s.r.o. Duklianska 1379/19, Bardejov 085 01), complete, nefolosite și nedeteriorate.

 Consumatorul nu se poate retrage din contract, al cărui obiect sunt bunurile enumerate la pct. 6 alin. Secţiunea 7 din Legea 102/2014 Coll. despre protecția consumatorilor ...

 Costurile de transport pentru returnarea bunurilor sunt plătite de client. Nu acceptăm bunuri returnate în numerar la livrare. Prețul bunurilor, împreună cu prețul celor mai mici costuri de expediere listate pe pagină (acest lucru nu se aplică în cazul în care clientul are o taxă gratuită de expediere), va fi returnat clientului imediat după verificarea mărfii returnate prin comandă poștală sau în cont în cel mult 14 zile.

Posibilitatea de returnare a mărfii se aplică numai consumatorilor, adică persoanelor fizice care nu utilizează bunurile ca parte a activității lor.

 

Procedura de reclamație

Vă recomandăm ca înainte de a prelua și de a plăti transportul la curierat să verificaţi pe loc dacă coletul nu este deteriorat. În caz de deteriorare extensivă (împachetare ruptă, deformare și alte deteriorări extinse) este necesar să se scrie un raport de daune cu curierul sau să nu preluaţi transportul.

 În cazul reclamaţiei, cumpărătorul va trimite bunurile revendicate la sediul social al companiei. Coletul  trebuie să fie ambalat corespunzător și să conțină: produsele reclamate, inclusiv accesoriile, o copie a facturii, o descriere a defecțiunii și datele de contact ale cumpărătorului - adresa de retur, numărul de telefon, adresa de email. Trimiteți bunurile fie ca pachet, fie ca o scrisoare. În cazul în care bunurile sunt trimise cu numerar la livrare, expedierea nu va fi acceptată. Bunurile reclamate trebuie să fie livrate curate și nedeteriorate mecanic.

 Garanția nu se aplică la daunele provocate de:

- uzură mecanică naturală sau excesivă

- necurățarea mărfurilor sau a părților acestora

- utilizarea bunurilor în condiții care nu corespund temperaturii lor, prafului, umidității, efectelor chimice și mecanice ale mediului în care bunurile sunt utilizate în mod normal

- influențe externe, de ex. efectele meteorologice

- prin intervenția în bunuri de către persoane neautorizate (reparații sau ajustări neprofesionale)

- deteriorarea mecanică – bunuri rupte, tăiate, bunuri deteriorate de căldură, bunurile deteriorate de manevrarea fizică neglijentă, zgârierea deliberată a straturilor de bunuri și altele asemenea. 

- Garanția nu se aplică de asemenea la daunele rezultate din dezastre naturale, pagube violente, condiții meteorologice sau prin operarea în condiții extreme și neobișnuite.

În cazul unei reclamații nejustificate, mărfurile vor fi returnate cumpărătorului cu avizul corespunzător.

Vânzătorul va soluționa reclamația fără întârzieri nejustificate, dar nu mai târziu de 30 de zile de la data cererii cumpărătorului. Prin rezolvarea unei pretenții legitime, perioada de garanție se prelungește cu durata cererii. În cazul în care cererea în termenul de garanție legală a fost rezolvată prin înlocuire bunului cu unul nou, atunci perioada de garanție începe să se aplice din nou de la data soluționării cererii.

Vânzătorul notifică cumpărătorului rezolvarea reclamației fie prin telefon, SMS sau email și retrimite bunurile la adresa cumpărătorului pe propria cheltuială.

 

Protecția datelor cu caracter personal

Conform Legii nr. 122/2013 Coll. privind protecția datelor cu caracter personal. Operatorul internetului www.takoy.ro  se angajează că datele personale furnizate de cumpărător prin formularul de comandă să nu fie în niciun fel furnizate unei terțe părți fără consimțământul proprietarului datelor și nu vor folosi datele personale încredințate pentru o ofertă comercială care nu are legătură cu promovarea acestui magazin online. În același timp, se angajează să șteargă datele sale personale din baza de date în orice moment, la cererea clientului.

 Dispozițiile de protecție a clienților se aplică doar pentru persoane particulare.